?

Log in

entries freaks calendar freaky info Allah_Sulu's big massive tool Previous Previous Next Next
hmmmmm - Loves purple and freaks
Diary of a Freak
purplefreak
purplefreak
hmmmmm
at the risk of sounding like a dumbass.....what does FTW mean? also AML? can anyone clue me in on this?

Current Mood: curious curious

17 smooches or Leave a smooch
Comments
allah_sulu From: allah_sulu Date: July 6th, 2009 12:54 am (UTC) (Link)
Pre-internet, FTW stood for "Fuck The World." Now it stands for "For The Win!"

Pre-internet, AML was my initials. Now it's "All My Love."
purplefreak From: purplefreak Date: July 6th, 2009 01:44 am (UTC) (Link)
lol @ the initials part :)
thetaet From: thetaet Date: July 6th, 2009 02:16 am (UTC) (Link)
I've never seen AML used on the internet... maybe I'm hanging out in the wrong (or right) places?

FML, on the other hand (or OTOH) is one I'm seeing a lot and am not sure what it means.
edtheripper From: edtheripper Date: July 6th, 2009 02:28 am (UTC) (Link)
FML is "fuck my life".
bekscilla From: bekscilla Date: July 6th, 2009 02:35 am (UTC) (Link)
That's a website too, isn't it?
edtheripper From: edtheripper Date: July 6th, 2009 02:36 am (UTC) (Link)
Yup... :D
thetaet From: thetaet Date: July 6th, 2009 02:54 am (UTC) (Link)
Ah, now that makes a lot of sense. Thanks!
allah_sulu From: allah_sulu Date: July 6th, 2009 02:29 am (UTC) (Link)

OT

Richard just had his first Peeps today.
purplefreak From: purplefreak Date: July 6th, 2009 02:43 am (UTC) (Link)

Re: OT

did he like it?
allah_sulu From: allah_sulu Date: July 6th, 2009 03:14 am (UTC) (Link)

Re: OT

Oh yeah. And he was already having cranky/happy mood swings today; adding the sugar rush/crash just made him completely crazy[er].
j_brew From: j_brew Date: July 6th, 2009 04:17 am (UTC) (Link)
Ditto! I never heard of AML either, we is uncool! u.u
tiltedhalo36 From: tiltedhalo36 Date: July 6th, 2009 04:44 am (UTC) (Link)

haha

lol! I guess I'm uncool too ! I have no clue, now my 15 year old, she would know. I can't talk in code too much! lol!!!
purplefreak From: purplefreak Date: July 6th, 2009 09:51 pm (UTC) (Link)

Re: haha

hmmmmm 15 year old. boy or girl? hopefully doesn't give you problems like mine lol
tiltedhalo36 From: tiltedhalo36 Date: July 6th, 2009 04:47 am (UTC) (Link)

Hey!

lol!! Fart that way!!! and then the other one.. All men Lie!! LOL.. J/K really I have no clue damn it! OOXOXOX Hi** waves**
purplefreak From: purplefreak Date: July 6th, 2009 09:50 pm (UTC) (Link)

Re: Hey!

hmmmm All Men Lie! Good one!
tonnic_x From: tonnic_x Date: July 6th, 2009 05:33 pm (UTC) (Link)
I've never heard of either of those so I just learned something too!
pinkfreak9412 From: pinkfreak9412 Date: July 18th, 2009 02:06 am (UTC) (Link)

reply to hmmmmm...lol

ummm...ftw is for the win idk about aml tho sorry ma :)
17 smooches or Leave a smooch